Eu am cu doi ani mai putin decat verisorul meu , care are cu cinci ani mai mult decat sora mea , iar sora mea are noua ani .
a) Noteaza cu x varsta mea , scrie o ecuatie cu necunoscuta x conform datelor problemei si rezolv-o .
b) Formuleaza intrebarea problemei astfel incat solutia ecuatiei de la punctul a) sa fie raspunsul ei ....

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T16:32:12+02:00
Problema ta s-ar rezolva astfel (9+5)-2x= 14-2x => x=\frac{14}{2} =7
mersii
pai si punctul b
sora mea are 9 ani iar eu am cu 2 ani mai putin decat eu cati ani am eu ? raspuns : 9-2=7
mersi
2014-11-04T16:48:29+02:00
A) X=9+5-2=12
b) Cati ani am eu?