imi scria intr-o carte de clasa a-iv-a adika tema mea ca are fel si eu nu stiu felurile ca nu le-am invatat
nu stiu
:(
cred ca vroia sa spuna formele pronumelui personal nu felurile
acolo scrie felul

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T10:45:12+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Formele neaccentuate|:
persoana I singular\
DATIV-imi,mi
Acuzativ-ma,-m
Persoana a II SINGULAR
DATIV-iti,ti
Acuzativ-te
\Persoana a III singular masculin
Dativ-ii,i
\Acuzativ-il,l
Feminin-ii,i-dativ
acuzativ-o

Persoana 1 plural
 dativ-ne,ni
Acuzativ-ne
Persoana a II-a-plural
Dativ-va,vi,-v
Acuzativ-va,v-\
Persoana a III-a plural
Masculin-dativ-le,li
Acuzativ-le

Feminin
Dativ-le,li
\Acuzativ-le
1 5 1
2014-03-04T10:52:26+02:00
Pronume personal propriu-zis
pronume personal de politete