Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T16:12:58+02:00
Antonimul este  se aseaza,coboara
ala ii antonimul lui urca ...
poate sa fie propozitia se ridica la cer atunci este coboara
se ridica de pe scaun,atunci este se aseaza
Urca
da dar pe noi nu cerul ne intereseaza. .. .
2014-11-04T16:13:02+02:00
Antonimul este "se coboara"
sau cade
depinde de context
nu ...
coboara-urca ... nimeni nu afla
Urca