Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T16:15:07+02:00
A)2(x+5)=82
x+5=82/2
x+5=41
x=41-5
x=36

b)3(x-7)=72
x-7=72/3
x-7=24
x=24+7
x=31

c)2(2x-3)=66
2x-3=66/2
2x-3=33
2x=33+3
2x=36
x=36/2
x=18










82/2 ???
impartit
Mersi mai am niste ecuatii de aste ma ajuti te rog iti ofer
+3pcte daca ma ajuti si la ala
da
2014-11-04T16:16:38+02:00
a) 2 (x+5)=82 \\ 2x+10=82 \\ 2x=82-10 \\ 2x=72 \\ x= \frac{72}{2} =36 \\  \\ b) 3 (x-7)=72 \\ 3x-21=72 \\ 3x=72+21 \\ 3x=93 \\ x= \frac{93}{3} =31 \\  \\ c) 2 (2x-3)=66 \\ 4x-6=66 \\ 4x=66+6 \\ 4x=72 \\ x= \frac{72}{4}=18
Cu placere :)
Te rog mai am niste ecuatii de genu asta ma ajuti?
Ba da, te ajut