Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-04T16:13:31+02:00
Felul in care prinde mingea, felul in care ma priveste , felul in care se misca si se comporta o defineste. Blana alba ce luceste la lumina, seara pare acaparata de cenusa . Ochii verzi de pisica sunt precum unii de felina . Se enerveaza precum o mica pantera, actioneaza la momente potrivite. Stie sa-ti impune punctiul de vedere indirect prin gesturi mici si semnificative. Ivona este fiinta ce-mi aduce zambetul pe bunze, stie sa se comporte exemplar unei surori desii este doar o mica pisica, un ghem de blana, un suflet nevinovat

cum e?
buze* punctul* , scz am scris repede si nu m-am uitat la ecran
2014-11-04T16:16:00+02:00
Eu am un caine numit rexi  e foarte jucaus si e prietenul meu cal mai bun  . Cand vreau sa ma joc cu cineva el e alesul. Are blana maro cu alb si un bot cafeniu.El e animalul meu preferat fiindca nu ma paraseste la greu si simt ca pot face orice cu el. Acesta este rexi iubitul meu animal.   
Sper ca tiam fost de ajutor.