Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T16:00:17+02:00
Literele au inceput sa vorbeasca si sa se miste
Padurea vorbeste despre copii
Randunica a inceput sa vorbeasca
Cartile se misca si vorbesc
Fluturele vorbeste frumos
1 5 1
2014-11-04T16:03:26+02:00
Literele jucause asteapta sa fie citite.
Padurea trista isi pleaca crengile.
Randunica ingandurata nu isi gaseste locul.
Ioana citeste cartile batrane.
Fluturele fericit zboara deasupra florilor.