Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T15:53:57+02:00
A insira : format prin derivare cu prefixul ,,in" si sufixul ,,a'' de la cuvantul de baza sir

omenesc : format prin derivare cu sufixul ,,enesc'' de la cuvantul de baza om

a dezlipi : format prin derivare cu prefixul ,,dez'' de la cuvantul de baza ,,a lipi''

infiorare : format prin derivare cu prefixul ,,in'' si sufixul ,,are'' de la cuvantul de baza ,,fior''

Atat am stiut!!
cu placere!

4 5 4
2014-11-04T16:02:19+02:00
1)verbul ,,a insira''- provine de la substantivul '' sir''
2)adj. ,,omenesc'' sa format de la subst. ''om''
3)v. ,,a dezlipi'' a lut nastere dela v.,,a lipi''
4)adj. ,,jalnic'' provine de la subst ,,jale''
5)v. ,,a pribegi'' vine de la subst. ,, pribeac''
6)subst. ,,infiorare'' de la subst. ,,fior''
toate cuvintele s-au format prin sufixare si prefixare!!!
1)- prin sufix... si prefix... ;
2)- prin sufix... ;
3)- prin sufix... si prefix...;
4)- prin sufix...;
5)- prin sufix... si prefix...;
6)- prin sufix... si prefix... .
SUCCESE!!!
3 2 3