Răspunsuri

2014-11-04T15:42:20+02:00
”Aller” înseamnă ”a merge”.
qm spus sa mil le scri pe rand
am
cine imi scrie asa ii dau cel mai bun
N-am înțeles nimic din ce ai scris.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T15:43:45+02:00
Merge :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
nous
vous allez
ils vont
je vais; tu vas; il/elle/on va; nous allons; vous allez; ils/elles vont
asta e conjugarea. Daca ceri traducerea atunci inseamna "a merge"