Vreau si eu sinonime la expresiile :slab de inger, tras de par, apa de colonie, a intoarce pe dos, a strica orzul pe gaste, a umbla cu ocaua mica, cap patrat, braul cerului! Mersi! :*

Si expresii sinonime pentru: a-si lua talpasita, a ajunge la sapa de lemn, a lua la trei pazeste, a strange funia la par! :* :* ^-^ *-*

2

Răspunsuri

2014-11-04T15:35:55+02:00
1 fricos
2 obligat
3 parfum
4 nu stiu
5 nu stiu scz
6 a pacali
7 naiv
8 poalele cerului 
sper ca ti-am fost de folos!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T15:38:49+02:00
Slab de inger=temator,fricos Tras de par=fortat Apa de colonie=parfum A intoarce pe dos=a supara A strica orzul pe gaste=a risipi ceva bun in mod inutil A umbla cu ocaua mica=a insela Cap patrat=fara minte Braul cerului=curcubeu A-si lua talpasita=a spala putina A ajunge in sapa de lemn=a da faliment A lua la trei pazeste=a lua la rost A strange funia de par=a se umple paharul
1 5 1