Răspunsuri

2014-11-04T15:34:34+02:00
Reguli grele,camera comfortabila,dimineata luminata,parinti buni,copil jucaus,viata grea,curte frumoasa,clopotel auriu!!!!
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T15:47:20+02:00
Reguli : sticte , simple ; Camera : ordonata , aerisita ; Parinti : responsabili, iubitori ; Copil : frumos , istet ; Viata : grea, palpitanta ; Curte : ingrijita , dezordonata ; Dimineata : obositoare, rece
3 5 3