Ce intelegeti prin urmatoarele proverbe despre invatatura:

a) Scopul invataturii este formarea inimii si lumina mintii.
b) invatatura cea buna si multa , si folositoare o castigam dupa ce am ajuns la maturitate si cu timpul intregii vieti.

Va rog sa imi explicati fiecare proverb in parte . Multumesc!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T08:23:17+02:00
1)prin primul proverb se intelege ca invatand iti vei acumula niste cunostinte proprii,iti vei contura o cunostinta generala si in acelasi timp tot ce vei citi sau vei invata vei pune si la inima,vor fi sfaturi ,invataturi ce te vor ajuta si in viata de zi cu zi nu doar pe bancile scolii
2)prin al 2-lea proverb se intelege ca invatatura nu vine dupa ce ai citit o carte sau doua ,vine dupa ani intregi de studii,dupa formatea mintii noastre in timp si aoptarea de cat mai multe cunostinte cand noi ajungem la maturitate,si chiar cateodata nici la maturitate nu le-ai invatat pe toate caci in fiecare zi poti sa-ti mai insusesti inca o cunostiinta
Succes sper ca te-am ajutat
ca stiu la ce te referi
Mai vreau si eu sa raspund!
pai raspunde, daca stii
si daca nu ai unde pune in comentariu
Ba da,am! Acum iti raspund!
2014-03-04T08:37:44+02:00
1) Cu cat acumulezi mai multe informatii,iti vei contura niste cunostinte generale,ce te vor ajuta pe mai departe,asta se intelege prin :"lumina mintii" , iar din " formarea inimii" , se intelege,ca tot ce vei acumula de acum inainte te va ajuta si in viata,nu doar la scoala,tot ce vei invata la scoala, cu timpul vei uita!
b)Din punctul meu de vedere al 2-lea proverb,vrea sa exprime,faptul ca nu ne-am nascut invatati,si nici nu ne vom naste,vrea sa exprime, faptul ca nu iti imbogatesti vocabularul,citind de acum pana la maturitate si nu o pagina, sau o carte,ci o vei castiga,citind de acum,si de-a lungul intrgii vieti,deoarece setea mintii nu se potoleste cu o carte si citind.....mereu,deoarece citind iti vei putea insusii, alte si alte multe cunostinte!
Mult,mult succes,sper ca ti-am fost macar putin de ajutor!
1 5 1