Acest film este despre un om de la țară, care este luat de către nepotul său și au plecat într-o vacanță unde se întâmplă de multe intamplari amuzante.
V rog imi traduceti si mie propozitia de mai sus in engleza.

2

Răspunsuri

2014-03-04T08:10:16+02:00
This movie is about a man from the country, which is taken by his nephew and they went on a holiday where many events were happening funny.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T08:15:52+02:00
This film is about a man from the country, which is taken by his nephew and went on a holiday where many events happening funny.
se pare ca si traducerea colegului meu de adineauri este la fel deci este corect
Succes
3 5 3