Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T15:30:19+02:00
MODURILE PERSONALE:PREDICAT VERBAL
MODURILE NEPERSONALE:NU AU FUNCTIA SINTACTICA DE PREDICAT VERBAL
SPER CA TE-AM AJUTAT.
2 5 2
2014-11-04T15:38:22+02:00
                          
                                    MODUL INFINITIV
-Subiect
-nume predicativ
-atribut verbal
-complement direct
-complement indirect
-complement circumstantial de mod/timp/loc
.   
                                    MODUL SUPIN
-subiect
-nume predicativ
-atribut verbal
-complement direct
-complement indirect
                                    MODUL GERUNZIU
-subiect
-atribut verbal
-complement circumstantial de md/timp.loc
-atribut adjectival
-nume predicativ
                      MODUL PARTICIPIU
-atribut adjectival
-nume predicativ






1 4 1