Răspunsuri

2014-11-04T15:16:04+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A
a+2
a+4
a+6
a+8
========
5a+20=260
5a=260-20
5a=240
a=48

numerele sunt 48 50 52 54 56
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T15:51:12+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X +x+2 + x+4  + x+6 +x+8  = 260 
 adunam 'x'-si = 5x+20 = 260 
5x = 260 - 20 
5 x = 240 
x = 240 : 5 
x = 48 

x=48  ( primul nr ) 
x +2 = 48+2 = 50 ( al 2-lea nr ) 
x+4 = 48 + 4 = 52 ( al 3-lea nr ) 
x+6 = 48+ 6 = 54 ( al 4-lea nr ) 
x+8 = 48 + 8 = 56 ( al 5-lea nr ) 
 
1 5 1