Răspunsuri

2014-11-04T15:12:06+02:00
Ba desteptule,cine e prost sa iti scrie o compunere din 10-15 Pagini pentru 5 puncte?

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T15:12:07+02:00
O zi speciala
s-au trezit atacati de un urs polar
niste pinguini i-au ajutat
dupa au facut o descoperire incredibila ( sub gheta au gasit o lume antica pierduta)
conducatorul acelei lumi i-a luat ostatici
dar pana la urma au reusit sa scape din nou cu ajutorul pinguinilor
fata coducatorului a venit dupa ei si le-a spus ca daca se va descoperi lumea aceea ei vor pieri
exploratorii s-au gandit mai bine si nu au spus nimanui nimic...
fin