Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T15:11:28+02:00
Padurea are o importanta majora, intrucit ea este un datator de oxigen si totodata copacii absorb bioxidul de carbon, plus ca mai este si furnizor de materiale de constructie(lemnul) si materie prima pentru industria alimentara.fixeaza solul, impiedicand aparitia alunecarilor de teren.
sper ca ti-am fost de ajutor
2 5 2
2014-11-04T15:11:36+02:00
Pădurile au inportanta de a ne da aer,dar fără aer noi am murii
1 4 1