Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T00:14:31+02:00
Daca sunt proportionala asta inseamna ca x/y=2/3 adica 2y=3x
Dar x-y=15 adica x=15+y Inlocuim in prima ecuatie.

2y=3(15+y) ⇔ 2y = 45 +3y | -2y ⇔ 0 = 45+y ⇒y=-45 Ne ducem in x-y=15 ⇒ x = 15-45= -30
daca x=60, y=-45 in niciun caz diferenta lor nu va fi 16; corecteaza raspunsul!
nu va fi 15, scuze
Da aşa este, am greşit. Era 12 noaptea deci zic că am o scuză. :)
  • Utilizator Brainly
2014-03-04T06:08:02+02:00
X/2 =y/3=k ⇒ x=2k, y=3k, y-x=3k-2k=15, k=15; x=30, y=45