Răspunsuri

2014-11-04T14:58:49+02:00
Sinonimele sunt cuvintele cu forma diferita si sens identic sau asemanator. Antonimele sunt cuvintele cu forma diferita si sens diferit. Omonimele sunt cuvintele cu forma diferita si sens total diferit
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T15:15:54+02:00
Sinonime=cuvinte cu forma diferita si inteles asemanator
antonime=cuvinte cu forma diferita si inteles opus
omonime=cuvinte cu forma ientica si acelasi corp fonetic, dar cu inteles total diferit
polisematice=aceeasi forma si sensuri deferite oror oral
pleonasmul=este o greseala de exprimare........urca sus .......inaintati inainte

2 5 2