Răspunsuri

2014-11-04T14:51:05+02:00
Melcul merge incet 
eu am gasit um melc
melcul este foarte mic
ana a vazut un melc si asa mai departe
Ariciul il intalneste pe melc. Melc si ariciul sunt prieteni.
da e corect
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T14:52:22+02:00
Melcul merge incet.
Tata merge cu masina ca un melc .
Eu am cantat cantecul cu melc melc codo belc.
Maria si-a luat crema cu estrat de melc.
Poiezia despre melc a fost frumoasa.
Mercul acela este mic.
Marian a omorat un melc.
Melcul meu mananca frunza.
Melci sau adunt pe zid.
Proverbul despre melci este adevarat.
2 4 2