Numi-ti expresiile auditive si vizuale din poezia de George Topirceanu Acceleratul


2
Nu am nevoie de puncte, in al doilea rand pentru tine nu sunt copil, retine si ai grija la cum e exprimi... Se observa ca habar nu ai, nu-s eu obsedatul de puncte sau internet, pace!
te*
Comentariul a fost şters
Pai macar trebuia sa dai exemple
Auzi tu esti inca un copil tu stii cine scrie dupa aceste comentarii?
Daca nu stii nu scrie
Si nu am spus ca esti obsedat de calculatoare dar inainte sa raspunzi mai da si exemple omule (daca zici tu ca nu esti copil)

Răspunsuri

2014-11-04T14:49:40+02:00
Peste fagi cu varfuri sure
A cazut amurgul rece.
Inserarea muta trece
Furisata prin padure.
Spre apus abia s-arata
Printre crengi, intunecata,
O vapaie de rubin...(vizual)
Din frunzisurile grele
De-nnoptate tot mai vin
Glasuri mici de pasarele...(auditiv)

Reci si palide-n senin
Se ivesc deasupra stele.(vizuale)

*
Si deodata, dintre dealuri
Se desprinde larg un zvon
Departat si monoton,
Ca un murmur lung de ape(auditiv)
Revarsate peste maluri...
Creste-n lunca, mai aproape,
Umple vaile vecine
De rasunet mare...
Vine!...(auditiv)


Fulger negru... trasnet lung (auditiva)
Dus pe aripi de furtuna,
Zguduind pamantul tuna, (auditiva)
Zarile de-abia-i ajung...
Parca zboara,
Parca-noata, -
Scuipa foc, inghite drum,
Si-ntr-un valvartej de fum
Taie-n lung padurea toata...

A trecut...
Dinspre campie,
Vuiet greu de fierarie(auditiva)
Se destrama in tacere...
Scade-n departare...
Piere...

*
Iar in urma-i, din tufisuri,
De prin tainice-ascunzisuri,
Se ivesc pe jumatate,
Pasarele ciufulite, (vizuale)
Alarmate
Si-ngrozite:
-Cine-i?...Ce-i?...Ce-a fost pe-aici?...
Ciripesc cu glasuri mici( auditiva)
Cinteze si pitulici.
Doar un pui de pitigoi,
Int-un varf de fag pitic
Sta cu penele vulvoi
Si, facand pe suparatul:
-Ce sa fie? Nu-i nimic.
A trecut Acceleratul...


Multumesc sa-ti de-a Domnul sanatate esti foarte buna la inima!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T14:51:21+02:00
1. Expresii vizuale: 
- ,,Printre crengi, intunecata, / O vapaie de rubin...''
- ,,
Fulger negru... ''
- ,,Scuipa foc, inghite drum, / Si-ntr-un valvartej de fum''
-,,Iar in urma-i, din tufisuri''
-,,Se ivesc pe jumatate, / Pasarele ciufulite'' 
-,,Sta cu penele vulvoi''

2. Expresii auditive:
- ,,
Glasuri mici de pasarele...''
- ,,
Ca un murmur lung de ape''
- ,,
De rasunet mare...''
- ,,trasnet lung''
-,,-,,Zguduind pamantul tuna''
- ,,Vuiet greu de fierarie''
-,,Ciripesc cu glasuri mici''