Adevarat sau fals.
Alegoria mortii ca "nunta"este construita prin intermediul unor metafore,precum a lumii mireasa,o mandra craiasa,preoti muntii mari.
In construirea alegoriei,apare si personificarea:Soarele si luna\Mi-au tinut cununa,\Brazi si paltinasi,\ I -am avut nuntasi.
Originea acestei alegorii se regaseste in prezenta unor elemente de ceremonial nuptial in ritualul de inmormantare,in cazul mortii unui tanar necasatorit.
Nunta cu mandra craiasa, a lumii mireasa sugereaza conditia de muritor a fiintei.
Alegoria moarte-nunta semnfica drama muritorului,nunta a lumii mireasa fiind inevitabila.

2
da
Toate cinci sunt adevarate..
off
bine multumesc
you're welcome..

Răspunsuri

2014-11-04T14:44:20+02:00
Adevarat
eu asa cred ca este

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T14:47:33+02:00
 raspunsul este adevarat
offf
sunt 5 ..la care din ele e adevarat?
1 3 5 adevarate 4 5 false
multumesssc