Răspunsuri

2014-11-04T14:34:51+02:00
Deci aici este vorba de romantism, ca perioada de dezvoltarea a culturii sau cau motiv literar?
daca ca motiv literar, acesta a aparut pentru a da o nuanta iubirii,pentru a accentua mediul erotic
e exercitiu la universala
exercitiu e asa:
Numește 3 factori care au determinat apariția romantismului.
si atit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T15:02:26+02:00
Romantismul a apărut și s-a afirmat datorită unor factori social-istorici 
Aici intra revoluțiile burghezo-democratice din Europa în care se lupta pentru independență și suveranitate ,filosofia germană ( Hegel ,Schopenhauer ), iar al treilea factor cred că a fost dat de reacția împotriva clasicismului .
Ca surse de inspirație ,romanticii propovăduiau istoria națională,folclorul,natura.
mulțumesc pt. coroană
cu placere /Sper sa fie corect raspunsul tau