Răspunsuri

2014-11-04T14:29:43+02:00
 prostesc= s-a format prin derivare de la subst prostie+sufixul adjectival " esc"
copilaresc- la fel.......................... subst copil  + sufixul adjectival "esc"
barbatesc-la fel............................subst barbat+ sufixul adj "esc"
scolaresc-la fel............................subst scoala+sufixul adj "esc"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T14:30:05+02:00
Dulceag, curăţel, frumuşel, măricel, mărunţel, singurel, spălăţel, uşurel.
sper ca team fost de ajutor

1 5 1