Completati propozitile cu nume predicative potrivite

1.Animalele din padure sunt...........
2.Acum cativa ani el adevenit............iar acum este....
3.Acum vremea este.....dar se v-a schimba.
4.Zilele devin.....Cand vine Iarna
5.Cu cat invata mai mult,ei devin......
6 Norii Sunt.......,iar soarele a disparut

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T14:12:38+02:00
1.salbatice
2.doctor,pictor
3.rea
4.mai scurte
5.mai inteligenti
6.plumburii
1 5 1
2014-11-04T14:13:55+02:00
1. sălbatice ,2.avocat...procuror ,3.frumoasă ,4 răcoroase , 5 isteți ,6 cenușii 

1 5 1