Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T13:58:34+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
4x10=40[produsul]
4x6=24[produsul]
24-8=16[nr.cu 8 mai mic decat produsul nr.4 si 6]
40-16=24[nr. obtinut]
2014-11-04T14:05:36+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
4x6=24
24-8=16
(4x10)-16=24
sau
(4x10)-(4x6-8)=24
1 1 1