Suma a doi termeni este 1435.Daca unul dintre termeni se aduna cu 1023,cat va fi suma lor? Suma a doua numere este 2132.Daca fiecare dintre cele doua numere se aduna cu 233,care va fi suma? Suma a doi termeni este4342,Din primul termen se scade 1101,iar la al doilea termen se aduna 1101.Care va fi suma?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T13:52:46+02:00
1435+1023=2458
2132+233+233=2598
4342-1101+1101=4342
4 4 4
2014-11-04T13:55:04+02:00
1) 1435+1023=1458 2)233+233=466 2132+466=2598 3)suma va rămâne tot aceeași deoarece daca din primul număr scazi 1101 si din celălalt aduni același numar suma rămâne la fel.