atunaci ?
atuncia ce
nu schimb nici o data vreau sa imi faca cineva o problema va rog
gabcen imi faci o problema te rog eu frumos
multuesc ca imi scri acea problema

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T13:46:21+02:00
Maria are 6 cutii cu bomboane iar Ana are 3 cutii cu bomboane.
Cate bomboane au impreuna daca fiecare cutie are 4 bomboane ?

(6x4)+(3x4)=24+12=36 
2014-11-04T14:06:42+02:00
Alin a cumparat 6 cutii de bomboane a cate 4 fiecare .Marius a cumparat 4 cutii de bomboane a cate 3 fiecare.Cate bomboane au cei doi baiet impreuna?