Răspunsuri

2014-11-04T13:01:52+02:00
Cuvintele monosilabice sunt:
-cele care sunt formate dintr.o singura silaba
EX: cer, mar
Cuvintele bisilabice sunt:
-cele formate din 2 silabe
EX: joaca, capra, vara. para
Sper ca ti.am fost de ajutor!
 



1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T13:04:59+02:00
Cuvintele monosilabice au o sindura silaba. Exemple: mai, par, car, cei, cal, ras, vei etc

Cuvintele bisilabice (bi=doi) sunt formate din doua silabe. Exemple: ma-re, ca-re, ta-re, oa-re, doa-re, soa-re etc
2 5 2