Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T12:19:30+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mama a fost la doctor deoarece o doare in cot
probema este grava , a luat o cotitura neasteptata
intre chiuveta si cada tata a pus un cot de legatura
bunica a tesut un covor de un cot
2014-11-04T12:37:05+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
M-am lovit rau de tot la cot.      Distanta dintre masa de lucru si pat este de un cot.  La cot am un bandaj.   Un cot ne desparte in banca.