Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T12:12:03+02:00
Ptc. are narator, actiune plasata in timp si spatiu, subiect structurat pe momentele subiectului.
Apartine genului opic intrucat autorul isi transmite indirect sentimentele,cu ajutorul personajelor si a actiunii. Orice opera epica are narator omniscient(stie tot ce se intampla cu personajele si povesteste la persoana 1, modul de expunere, actiune plasata in timp si spatiu, personaje, subiect structurat pe momentele subiectului. Sper ca ti-am fost de ajutor.
Pardon. Coroana adica cel mai bun
Daca nu-mi multumesti te raportez
mersi imi cer scuze dar nu am stat ma-m apucat sa scriu
Nui nimic mersi...
2014-11-04T12:21:50+02:00
Când stăpânu nu-i acasă șoarecele e pe masa
1 4 1