Răspunsuri

2014-11-04T12:27:19+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
L-a facut albie de porci. (a insulta , a batjocori)
Privesc peisajul apusului de pe delta dunarii.
vreau in aceeasi propozitie sa folosesti si delta dunarii si albie( si e vorba despre albie a raului )
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T13:22:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In albia Deltei Dunarii gasim diferite specii de pesti
1 5 1