Răspunsuri

2014-03-03T22:47:38+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Daca la unul din numere se adauga "ceva", suma creste cu acel "ceva", iar daca din unul din numere se scade ceva , acel ceva se scade si din suma.
Deci, noua suma a numerelor va fi
593+10-20+100=683.
Multumesc mult.ce simplu este cand altcineva iti deschide capul.
la primul numar sa adauga ceva., rezultatul creste cu cat ai adaugat,,. iar daca din unul din numere(nu conteaza care al doilea sau al treilea) scazi cat ai adaugat prima data...atat cat ai adaugat se sacde si din rezultat...
Multumesc frumos.....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T07:01:34+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Suma lor se modifica  cu fiecare operatie facuta:
fie ca le faci separat
593+10=603 ,603-20=583, 583+100=683
sau pe toate
593+10-20+100=683 deci se observa ca orice modificare adusa termenilor modifica si suma.