Răspunsuri

2014-11-04T12:03:08+02:00
Cati miei albi are ciobanul?
480:1/4=480:4=120 miei albi
Cati miei negri are ciobanul?
120+123=243 miei negri
120+243=363miei are in total
Cate animale raman in primavara?
(480-210)+(363-200)=433 de animale
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T12:06:30+02:00
480 : 4=120 miei albi
120+123=243 miei negri
120+243=363 miei
480-210=270 oi ramane
363-200=163 miei
270+163=433animale
dupa ce copiezi raportezi , frumos am gresit la calcul din neatentiedar problema e rezolvata bine
Eu nu copiez nimic.