Răspunsuri

2014-03-03T22:37:21+02:00
Peodusul inaltimii corestunzatoare ipotezei cu ipotenaza , este egala cu produsul catetelor , adica in triungihiul dreptunghic ABC unde AD este perpendiculara pe BC
AB * BC =AB* AC

11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T22:58:36+02:00
Lungimea inaltimii dusa din varful unghiului drept este medie proportionala intre lungimile segmentelor determinate de ea pe ipotenuza. AD la puterea 2 = BD x DC 
Intr-un triunghi dreptunghic lungimea inaltimii dusa din varful unghiului drept este raportul dintre produsul lungimilor catetelor si lungimea ipotenuzei. AD = AB x AC supra ( fractie ) BC 
sper sa ti fi ajutat...!!!
10 4 10