cu cat este mai mare suma dintre produsul numerelor 217 si 8 si catul numarelor 729 si 3 fata de diferenta numerelor 1589 si 896.Trebuie sa aiba expresia cu ca este mai mica rezultatul sa dea 1076

2

Răspunsuri

2014-03-03T22:42:07+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
217x8=1736
729:3=243
1736+243=1979
1589-896=693
1979-693=1286
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T22:54:33+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Produsul este 217·8=1736
catul este 729:3=243
Suma lor este 1736+243=1979

Diferenta este 1589-896=693

Suma este mai mare decat diferenta cu 1979-693=1286

Raspunsul pe care il ai tu este gresit.
1 5 1