1)Afla deimpartitul daca: a)7 este catul,impartitorul 5 si restul 2; b)restul 7,impartitorul 8 si catul 9; c)impartitorul este 6,catul 10 si restul 1.

2)Micsorati de 5 ori produsul nr.10 si 3.

3)Afla succesorul catului numerelor 72 si 9.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T11:35:42+02:00
1) a) teorema impartirii cu rest D=CxI+R
D=7x5+2
D=37
b) teorema impartirii cu rest D=CxI+R
D=9x8+7
D=79
c) teorema impartirii cu rest D=CxI+R
D=10x6+1
D=61

2) produsul este 10x3=30
micsorati de 5 ori inseamna 30:5=6

3) 72:9=8
succesorul nr. 8 este 9
6 3 6
2014-11-04T11:41:03+02:00
Deimpartitul egal cu catul ori impartitorul plus restul       d egal cu 7x5+2egal cu37 etc
4 3 4