Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T11:05:50+02:00
Mi-am rupt cotul.
Barca masoara 10 coti.
Cu ajutorul cotului el face legătura între două conducte cu direcții diferite.
Valea printr-un cot si-a schimbat brusc directia.
sunt in ordinea in care le-am pus eu?
daca-mi raspunzi iti multumesc si evaluez
da sau nu?
Am cazut in cot.
Cotul chiuvetei sa rupt
2014-11-04T12:33:58+02:00
Am dat cu cotul in masa.
Pentru un fular am nevoie de 2 coti de material.