Razele soarelui cad perpendicular pe tropicul de nord la .................................?
variante:
echinoptiul de primavara
solstitiul de iarna
echinoptiul de toamna
solstitiul de ????? .......care e corecta ?

2

Răspunsuri

2014-11-04T11:05:45+02:00
Echinoptiul de primavara prima varianta 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T11:36:30+02:00
Raspunsul corect : echinoptiul de toamna . Echinoptiul de toamna este momentul can razele solare cad perpendicular  pe tropicul de nord(tropicul racului)
de vara
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters