Răspunsuri

2014-11-04T10:43:25+02:00
Eu nu stiu chiar 10 pun si eu cate stiu:>Mama taie o felie de paine .Cand am facut maioneza am gresit ceva si s-a taiat.Eu ma-m taiat intr-o foaie de hartie .
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T10:44:20+02:00
Eu tai un pom.
Seful a taiat din salariu.
A taiat frunze la caini.
a taiat doua siameze.(a despartit)
A-si taia singur craca.
A tăia nodul gordian=a rezolva.
Poti sa tai lemne pe dansul.(cineva care doarme adanc)
A(-și) tăia drum.
A tăia răul de la rădăcină
Poti cauta in dex online cuvantul a taia si gasesti acolo 10000.. :)) ;)


Bravisimo
eu cred ca au toate acelasi sens doar ca ai folost intr--o altfel de propozitie