Răspunsuri

2014-11-04T10:45:19+02:00
36=2^2X3^2=|(2X3)^2=6^-p.p
1=1^2-pp
121=11^2-pp
4^5X5^4=4^3*4^2*5^2*5^=(4^3*5
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T11:59:21+02:00
36= 6^{2} =(2*3)^{2}=2^{2}*3^{2}
121= 11^{2}
4^{5} *5 ^{4} = (2^{2} ) ^{5}  *5 ^{4}=2^{2*5}*5 ^{4} =2^{10}*5 ^{4}

36= 6^{2} este pătrat perfect
121= 11^{2} este pătrat perfect
4^{5} *5 ^{4} = (2^{2} ) ^{5}  *5 ^{4}=2^{2*5}*5 ^{2*2} este pătrat perfect

Se numeşte pătrat perfect orice număr natural care se poate scrie ca puterea a doua a altui număr natural.
 a patrat perfect  a= k^{2}







2 5 2