Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-04T10:27:15+02:00
Sunt 2 sau mai multe cuvinte ce se pronunta la fel
ex:
pronumele ea și verbul ia
pronumele ele cu substantivul iele
pronumele ei  cu verbul iei
aceeași și aceiași
chil (lichid fiziologic) și kil („kilogram”)
1 5 1
2014-11-04T10:29:47+02:00
Omofonele sunt cuvinte care se pronunta identic , dar se scriu diferit.
Exemplu: Mama sa este o cantareasca de nota 10.
                  S-a dus la munte in luna ianuarie.

Cuv omofone sunt cuvintele care se aud la fel!!
Citeste sus mai bine . Asta am scris si eu..
ex:ea si ia