Răspunsuri

2014-11-04T10:07:48+02:00
In gradina mea am multe flori parfumate si multi pomi frumosi iar soarele rasare pe cer 
Pff..imi trebuie ceva mai de clasa a 8-a sii de 8 randuri.. oricum Multumesc! :)
Urgent!!!!!!!Comentează, în 3–5 rânduri (30 –50 de cuvinte), secvenţa: Un om din sat trece, le pofteşte „bună
odihnă” şi- şi zice: „Ţine- l, Doamne, la mulţi ani, că este omul lui Dumnezeu!” Urgent va rog!!!!!
Nu stiu la asta .
Okey Multumesc oricum!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T10:16:42+02:00
Totul este plin de viata in gradina mea de flori.,cata veselie si frumusete e peste tot.Fluturii se aseaza pe flori ,palpaind din aripi.Nimic nu poate fi mai frumos decat o floare,care incalzita de razela soarelui,emana un parfum imbietor. Acesa este parfumul mult asteptat al primaverii.       Cred ca are 10 randuri!
Plzzzz Urgent!!!!!!!Comentează, în 3–5 rânduri (30 –50 de cuvinte), secvenţa: Un om din sat trece, le pofteşte „bună
odihnă” şi- şi zice: „Ţine- l, Doamne, la mulţi ani, că este omul lui Dumnezeu!” Urgent va rog!!!!!