Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-04T09:56:58+02:00
1.Germana - Froehliche Weihnachten!
2.Franceza - Joyeux Noel!
3.
Japoneza - Kurisumasu Omedeto!
4.Suedeza - God Jul!
5.Olandeza - Prettig Kerstfeest!
6.Croata - Sretan Bozic!
7.Aromana - Craciunu hariosu!
8.Galitiana - Bo Nada!
9.Portugheza (Portugalia) - Feliz Natal!
10.Slovena - Vesele Bozicne!

1 5 1
2014-11-04T10:10:09+02:00
Spaniola- Feliz Navidad
Portugheza - Feliz Natal!
Germana - Frohe Weihnachten
Chineza - Shèngdàn kuàilè!
Ceha -Veselé Vánoce!
Japoneza - Merīkurisumasu! 
franceza: Joyeux Noël!
italiana: Buon Natale!
Coreeana: Sung Tan Chuk Ha
Irlandeza: Nollaig Shona Dhuit