Răspunsuri

2014-11-04T09:20:48+02:00
Titlul este "Iapa lui Voda" pentru ca ceea ce a spus comisul Ionita ca il va pune pe Voda sa faca avea legatura cu iapa, ea constituind "obiectul" care transforma povestea intr-una umoristica.
14 3 14
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T09:23:13+02:00
Titlul, Iapa lui Voda este un titlu sugestiv care reiese din text. Acest titlu vine de la Calul istoric a lui Ionita. Din pricina acestui cal, povestirea devine o alta povestire dar la care  , personajele principale sunt cele inchipuite de autor.
23 4 23