Răspunsuri

2014-11-04T09:17:20+02:00
Maria 50 de bomboane. Ea primește de la Daria de doua ori mai multe de la Iulia de trei ori mai multe ,iar de la Mihai de cinci ori mai multe. Câte bomboane are Maria ? Cred ca e bun!!!
nope
cum ai scris tu vine 50+50x3+50x5
nu e bun...
Au scuze
ma mai candesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T09:20:00+02:00
Maria are 50 de bile rosii. Ea primeste de Craciun doua cutii cu bile, fiecare continand 3 saculeti si fiecare saculet are cate 5 bile. Cate bile are acum Maria?