Răspunsuri

2014-03-03T22:01:01+02:00
Pai autorul de fictiune-asa cum reiese si din nume- compune ceva imaginar, iar autorul de jurnal isi scrie parerea reala in legatura cu viata sa de zi cu zi
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T22:07:45+02:00
Autorul de fictiune relateaza evenimente,fapte ireale,create prin propria sa imaginatie.
Autorul de jurnal poveste fapte din propria sa experienta,reale ,care chiar I s-au intamplat.Acest autor relateaza la persoana intai,adica e subiectiv.
 
2 5 2