Răspunsuri

2014-11-04T08:25:32+02:00
Sindicatul este o adunare muncitoreasca unde oamenii dezbateau problemele poporului .Ei incercau sa imbunatateasca aceste conditii de viata.
Mda..este cat de cat bine si pe intelesul meu iti multumesc fapt ca nu a mai postat nimeni tu iei 25 de pct!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T08:29:26+02:00
Sindicatul este o organizatie profesionala a muncitorilor care le apara interesele economice.
acesta este raspunsul pe care il cautam iti multumesc foarte mult!