Răspunsuri

2014-11-04T08:33:48+02:00
A+b=28
a-numarul fetelor;
b-numarul baietilor;
a=(3b):4
ACUM INLOCUIM IN PRIMA RELATIE
(3b):4+b·4=28⇒7b=28
                       b=28:7⇒b=4⇔Numarul baietilor este egal cu 16
                       a=(3·4):4⇒a=3⇔Numarul fetelor este egal cu 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T08:43:24+02:00
X+y=28
x=3y:4
3y:4+y:4=28
7y=28
y=4
x=3x4:4
x=3
baieti 16
fete12
1 5 1