Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T08:06:09+02:00
Tarani munceau pamanturile si plateau o renta catre nobili'aveau case din paianta cu pamant, dormeau pe rogojini, nu aveau mobilier,aveau imbracaminte din panza groasa si aveau saboti din lemn'cei norocosi sau mergeau desculti,traiau din consumul cerealelor. Nobili aveau case din piatra, mobilier din lemn, pereti erau pictati, se imbracau in stofe si matasuri scumpe, iar in picioare aveau ghete din piele.Nobili aveau la masa carne, oua si bauturi scumpe din orient
2014-11-04T08:37:34+02:00
Mobilierul  casele taranilor erau rudimentar.Se reduceau la unul sau doua paturi.Ei nu aveau instalatii de curatire a apelor si tot ei erau cei care munceau pamanturile.Dar,in Orient,nobilii traiau in lux si rafinament ,avand bai,instalatii sanitare si gradini.