Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T21:42:53+02:00
Lucrezi in triunghiul dreptunghic BA'C si afli lungimea inaltimii din B pe A'C;
Ai ca A'B = 6 \sqrt{2} ; si ca A'C = 6 \sqrt{3} => distanta cautata face 2 \sqrt{6} cm;(am folosit a doua teorema a inaltimii);

Bafta!
Care e a doua teorema a inaltimii?
Produsul catetelor/ipotenuza!
si cum rezulta 2 radical din 6 ? de unde ?
2014-03-03T21:46:12+02:00
Distanta de la B la planul AA'C este AB
notam cu O=intersectia diagonalelor in AA'C'C si AO=latura radical din 2 pe 2
AB perpendicular pe planul ACC' => AB perpendicular pe AO si pe AC'
AO perp A'C;AB perp AO => BO perp AC' => BO este distanta
Cu pitagora reiese lungimea lui BO
am si eu o peoblema de mate: determinati numarul de cuburi cu muchia de 2 cm necesare realizarii unui cub cu muchia de 4 c. va rog urgent !!
Pentru Calinusa: V cub mare = nr. de cuburi * V cub mic => nr. de cuburi = (4^3)/ (2^3) = 8.